duminică, 20 decembrie 2009

Gaini din rasa Brahma

Gaini de rasa - Rasa Brahma






19 comentarii:

Cand aveti de vanzare sa ne anuntati va rog

frumoase ,intrati sa vedeti ce brahma am eu pe sunphoto ,am si orpington galben

la ce pret le ai lasami un i-mail pe rusu_alex_victor@yahoo.com

Brahma herminat deschis
- pui de o zi - 10 lei
- pui 3 saptamani - 30 lei
- gaina matura - 120 lei
- cocos matur - 150 lei

PUTETI SA DATI SI INFORMATI DESPRE CRESTEREA LOR ? sant o rasa pretentioasa

Se cresc foarte usor. Nu sunt pretentioase fata de alte gaini.

cum pot sa cumpar niste pui? trimiteti un mesaj pe adresa panaitrobert27@yahoo.com

cum pot sa cumpar niste pui de o zi?

sal vreau sa cumpar si eu pui rasa brahma , cochinchina,60/70 buc daca aveti.cum putem lua leg atura .adresa mea de email este frunzavierme@yahoo.com.

Buna seara ,as vrea sa cumpr niste pui de cochinchina alb urias daca aveti.Adresa mea de email este dana_dana20082002@yahoo.com.Va multumesc!

cat costa o gainuse mica/??va rog mult

americani albi ra rog cat costa stefi

buna ziua,as dori o oferta de pret pentru tineret si adulti rasa brahma (specificati va rog varietatea de care dispuneti) si conditii de livrare.va anexez emailul meu lorenzzzoo@yahoo.com

Trimiteți un comentariu

Nu uitati, daca aveti sugestii, reclamatii sau completari nu ezitati sa scrieti pe rubrica de comentarii, de-asemenea daca intilniti pe rubrica de comentarii un user care are o problema si puteti sa-l ajutati, nu ezitati s-o faceti, numai asa putem face locul asta mai bun, ne vedem pe rubrica de comentarii !